להתאפר באיירבראש

מתכננים חתונה? שיהיה בשעה טובה.
כלות רבות יודעות איך הן רוצות להתאפר לחתונה, הן מבקשות איפור עדין מאוד, איפור שידגיש את תווי הפנים ויסתיר את החלקים הפחות אהובים עלינו. מצד שני בן הזוג מבקש שלא תתאפרי, שתשארי דומה לעצמך.
היום את יכולה ליהנות משני העולמות להראות זוהרת ומדהימה כמו שאת רוצה ועם זאת נשארת דומה לעצמך, כדי שבן זוגך יוכל לזהות אותך, כשהוא מגיע למפגש חתן-כלה.
אם גם את בדילמה הזאת מומלץ לבחור מאפרת מקצועית, בעלת ניסיון באיפור כלות באיירבראש, טכניקת האיפור הטובה ביותר לקבל עור קורן וזוהר, מבלי שכבות ומסכות של איפור.
איך עובדת השיטה? המאפרת מפזרת באמצעות אקדח אוויר את מוצרי האיפור על פני הכלה, בצורה עדינה ונעימה מאוד. מכיוון שמוצרי איפור לאיירבראש עשויים מחלקיקים קטנים ומותזים בעדינות רבה, לא תראי את הצבע מותז מהאקדח, אך לאחר כמה שניות תתחילי לראות איך הפנים שלך מקבלות כיסוי מושלם והופכות לבעלות גוון אחיד וזוהר ומצד שני את נראית טבעית וללא מסכות איפור שמכבידות על הפנים.
צלמי אירועים אוהבים לצלם כלות המאופרות בשיטת איירבראש, מכיוון שהם מצלמים באיכות הגבוהה ביותר- שיטת HD, לכן הם מעדיפים טכניקת איפור שתתאים לשיטת הצילום שלהם.
יתרון נוסף באיפור כלה בשיטת איירבראש הוא העמידות, מוצרי האיפור עשויים מסיליקון ומבטיחים עמידות לאורך שעות בכל תנאי מזג האוויר חום, לחות או קור.
תמי מרגלית מאפרת כלות באיירבראש, בעלת ניסיון של שנים בתחום, תדע להעניק לך איפור שידגיש את תווי פניך ומותאם לסגנון האישי. תמי תהפוך אותך לזוהרת ותדאג לכך שבן זוגך יסתכל עליך באהבה רבה.
צרי קשר עם המאפרת תמי מרגלית, שתדאג עבורך לאיפור מקצועי בשיטת אייר בראש.

מחפשת איפור מקצועי לכלה?
צרי קשר עכשיו 054-4992090
תמי מרגלית
מאפרת מקצועית לכלות ואירועים

תסרוקות כלה 2015