איפור כלה באיירבראש

מזל טוב קיבלת הצעת נישואים ואת מתרגשת מאוד....
יש לכם תכנונים רבים לחתונה, החלטות שיש לקבל: לבחור בין גן אירועים לבין אולם- תלוי במזג האוויר ובעונה, לבחור צלם או שניים תלוי בכמות המוזמנים, די.ג'י. ועוד. ההחלטה החשובה ביותר עבורך ביום החתונה הוא בחירת המאפרת ומעצבת שיער שלך! בהחלטה הזאת את יודעת שאת רוצה את הטוב ביותר עבורך וזה איפור כלה באיירבראש!
מה זה איפור באיירבראש?
איפור כלות באיירבראש הינו איפור בהתזה, המאפרת מתיזה את המייקאפ על פני הכלה, התחושה נעימה של אוויר קליל ומרגיע על עור הפנים, התוצאה היא מדהימה ביופיה, העור נראה חלק, קורן זוהר, בעיקר הוא נראה מדהים ללא מסכות וללא כבדות.
אני לא אוהבת להתאפר, מה עושים?
איפור כלות באיירבראש נועד בדיוק בשבילך, אם את לא אוהבת להתאפר ולא אוהבת את התחושה הכבדה של איפור על הפנים, עם איירבראש תראי מאופרת וזוהרת ותרגישי בלי איפור. הטכניקה גורמת לאיפור להחמיא לתווי פנייך ולהבליט את היופי הטבעי שלך מבלי להעמיס על הפנים במוצרי איפור.
איפור עמיד או שימרח לי כבר בריקודים?
איפור באיירבראש מעניק לך שקט ושלווה, האיפור מחזיק מעמד לאורך כל שעות החתונה, החל מהצילומים הראשונים עם בן זוגך, בצילומים המשפחתיים, החופה ולבסוף ברחבת הריקודים.... איפור באיירבראש מחזיק מעמד עד השעות הקטנות של הלילה, בכל תנאי מזג האוויר
למה חשוב שהאיפור לחתונה יהיה עמיד?
מומלץ שתבחרי מאפרת כלות מקצועית, שתעניק לך איפור עמיד, שיחזיק מעמד לאורך כל שעות החתונה. בדקי שהמאפרת משתמשת במוצרי איפור איכותיים ועמידים באישור משרד הבריאות, כדי שתהי רגועה שהאיפור יחזיק מעמד ולא תצטרכי להתעסק בו במהלך הערב.

תמי מרגלית מאפרת מקצועית בשיטת איירבראש, בעלת ניסיון רב באיפור כלות, מקצועית ואדיבה ומתמחה בסגנון איפור עדין, מבטיחה שהאיפור יהיה קליל ונעים לעור הפנים ועם זאת יעניק לך כיסוי מלא ועור חלק ואחיד ומותאם אישית לכל כלה.
צרי קשר עם המאפרת תמי מרגלית, שתדאג עבורך לאיפור מקצועי בשיטת איירבראש.

מחפשת איפור מקצועי לכלה?
צרי קשר עכשיו 054-4992090
תמי מרגלית
מאפרת מקצועית לכלות ואירועים

איפור כלה עדין