איפור כלה באייר בראש

כלות רבות חוששות מטכניקת איפור באייר בראש, לכן חשוב לי שתבינו מה זו הטכניקה החדשה ומה התוצאה שלה. טכניקת איפור באייר בראש קיימת עוד משנות ה 50, עם השנים החומרים התפתחו והפכו מתאימים לאיפור כלות.
שיטת איפור כלה באייר בראש הינה שיטה שמאפשרת לפזר את מוצרי האיפור בצורה אחידה על הפנים ללא מגע, התחושה בזמן האיפור היא עדינה מאוד, זרם אוויר קל על הפנים.
כאשר אני מאפרת כלה עם מכשיר האייר בראש, לא רואים את הצבע שמתפזר, מכיוון שהוא דליל מאוד ושקוף, מה שכן רואים זה שפתאום עור הפנים של הכלה מקבל גוון אחיד, עצמות הלחיים בולטות וסומק טבעי מתפשט בלחייה.
שיטה זו אהובה גם על צלמים, שמצלמים בטכניקת HD, מכיוון שהכיסוי הוא אחיד יותר וללא כתמים. הם מכנים זאת אפקט "פוטושופ", העור נראה חלק יותר ולא מבריק.
בנוסף, כלות רבות מבינות שהאיפור צריך להחזיק מעמד במשך שעות ארוכות, גם בתנאי מזג אוויר קשים או מיוחדים, שיטת איפור כלה באייר בראש מעניקה את הפתרון המושלם. הכלה מקבלת איפור עמיד לאורך שעות בחום ובלחות, בגשם או במי ברכה.
כדאי לבחור מאפרת כלות מקצועית בעלת ניסיון בשיטת אייר בראש, על מנת שתעניק לך איפור מקצועי, עמיד לאורך שעות, בנוסף מאפרת מקצועית תדע להקשיב לך ולהתאים את האיפור לרצונותייך.
תמי מרגלית היא המאפרת המתאימה עבורך לחתונה, תמי בעלת ניסיון רב באיפור אייר בראש, היא מקצועית ואדיבה ומתמחה בסגנון איפור המותאם אישית לכל כלה. תמי מבטיחה שתצאי זוהרת ומדהימה ביום החתונה.
צרי קשר עם המאפרת תמי מרגלית, שתדאג עבורך לאיפור מקצועי בשיטת אייר בראש.

מחפשת איפור מקצועי לכלה?
צרי קשר עכשיו 054-4992090
תמי מרגלית
מאפרת מקצועית לכלות ואירועים

מאפרת כלות וערב